Způsob, jakým obchodníci komunikují, se mění. Tištěné reklamy už dávno nejsou horkou novinkou a stále častěji jsou nahrazovány chytrými displeji; firmy si totiž uvědomují jejich výhody i význam, který pro jejich podnikání mají.
Prozíraví manažeři firem postupně opouštějí tištěnou reklamu (ať už se jedná o inzerci v magazínech, či billboardy) a začínají využívat chytré displeje. A mají k tomu dobrý důvod. HD chytré displeje totiž poskytují skvělé a jasné barvy, LCD a LED technologie a jsou schopné přehrávat videa, animace i další interaktivní obsah. Chytré displeje zkrátka otevírají zcela nový svět komunikace přizpůsobené potřebám klienta. Zde jsou zásadní důvody, proč by se měli obchodníci zaměřit na využití chytrých displejů.
Náklady na pořízení chytrých displejů se od nákladů na tištěnou reklamu liší a jsou samozřejmě vyšší, v dlouhodobém horizontu ale představují lepší návratnost investic. Jedinými náklady budou (kromě počáteční koupě) náklady na jednorázovou instalaci, občasnou podporu a údržbu, popřípadě ještě na práci designéra, který navrhne podobu obsahu, jenž na displejích poběží. Dalším benefitem chytrých displejů je to, že se zbavíte nákladů spojených s produkcí tištěných reklam, ať už jde o časopisy, plakáty, či billboardy. Už nebudete muset platit za jejich instalaci, odstranění ani distribuci. Na chytrých displejích si totiž můžete po počáteční investici jakýkoliv obsah upravovat a přizpůsobovat zcela zdarma.
Při realizaci kampaně využívající tištěnou reklamu je potřeba zajistit, aby byly materiály doručeny do všech prodejních míst. To může být často noční můra. Díky chytrým displejům můžete pomocí jednoho tlačítka odeslat ten samý obsah do všech zařízení po celé zemi či do jakéhokoliv jiného místa, které je připojeno do vaší sítě. Není problém odeslat do konkrétních displejů specifické informace na základě denní doby, demografické situace či konkrétní skupiny, na niž cílíte. Nad svým obsahem máte na rozdíl od tištěné reklamy plnou kontrolu a pravopisné chyby či překlepy v textu již neznamenají zbytečné náklady navíc. Možnost aktualizace v reálném čase znamená okamžitou úsporu nákladů.
Jak často narazíte na zajímavou tištěnou reklamu? Čím dál tím méně. A to je důvod, proč chytré displeje nabývají na popularitě. Když se kouknete kolem sebe, zjistíte, že všichni nějakým způsobem chytré displeje používáme, ať už jde o televizi, počítač, nebo smart phone, a interakci s digitálními displeji tak zažíváme na každodenní bázi. Pomocí interaktivního a zajímavého obsahu na chytrých displejích mohou prodejny se svými zákazníky lépe komunikovat. Například pokud se někomu nechce při nákupech trávit čas ve zkušebních kabinkách, stačí, aby si stoupl před chytrý displej, a obrazovka mu díky zabudované kameře ukáže, jak by mu daný kousek slušel. Systémy chytrých displejů také dokážou pomocí funkce rozpoznávání obličeje určit, kdo před nimi vlastně stojí – jeho věk, pohlaví, výšku, váhu či barvu vlasů, a na základě této informace zobrazí konkrétní mediální obsah. Myslete „out-of-the-box“ a komunikujte se zákazníky pomocí chytrých displejů, možnosti jsou téměř neomezené.
V případě zájmu nebo jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře nebo na uvedeném emailu.