Produkty
Kontaktujte nás
@
Přihlášení k odběru novinek
Sledujte nás

6 kroků k úspěšnému obsahu na chytrých displejích

25. 10. 2017
6 kroků k úspěšnému obsahu na chytrých displejích

Každé médium používané k přenosu informací potřebuje zajímavý obsah. Nejinak je tomu i u chytrých displejů. I u nich musíte vzít v potaz určité nuance a omezení, pokud chcete úspěšně oslovit cílovou skupinu, a to od správně zvolených slov až po vybraný typ písma. Dali jsme dohromady šest nejdůležitějších věcí, které byste měli při vytváření a následném spravování obsahu mít na paměti.

1. Jednoduchý a jasný text

Zvažte používání černo-bílého písma kvůli optimální čitelnosti a barevné písmo použijte spíš u headlinů. Lepší je držet se tmavého textu na světlém pozadí nebo naopak, aby byl na obrazovce dostatečný kontrast. Nelze jednoznačně říct, který font je nejlepší, pro chytré displeje se ovšem doporučuje bezpatkové písmo, které existuje ve spoustě variantách, důležité sdělení pak můžete zvýraznit pomocí kurzívy nebo ho tučně označit. Text by měl být čitelný z blízka i z dálky. Zkuste se vyhnout funkci Caps Lock, text je pak těžké přečíst a je zbytečně agresivní.

2. Správné načasování

Pokud chcete na displejích pouštět (foto) prezentace, dejte si pozor, aby byly jednotlivé slidy dobře čitelné a aby mělo publikum dostatek času ke vstřebání informací. Často je frekvence výměny obrázků/slidů až moc rychlá a neposkytuje dostatečný čas k zaznamenání a hlavně strávení veškerého obsahu. Stejně neefektivní je ale příliš pomalá frekvence. Skutečná doba zobrazení slidu se však může měnit v závislosti na složitosti sdělení.

3. Vizuály, co upoutají pozornost

Používejte dynamický text a obrázky, které korespondují s vaším brandem (barva atd.), a to v celé prezentaci, aby bylo snadno rozpoznatelné, o jakou značku jde. Ujistěte se, že branding na chytrých displejích je konzistentní s tím, který používáte v ostatních médiích.

4. Call to action

Nezapomeňte na obrazovku umístit i call to action, v závislosti na tom, co nabízíte. Pobídněte lidi k akci pomocí slovesa na začátku věty, např. „Začněte ještě dnes” nebo „Vyzkoušejte zdarma”.

5. Rozmanitost obsahu

Podoba obsahu na chytrých displejích se liší nejen podle toho, kde jsou displeje umístěny, ale také podle toho, k čemu jsou používány a jak vypadá cílová skupina, kterou chcete oslovit. V závislosti na těchto faktorech by pak měl být vytvořen obsah na míru. Je totiž rozdíl, zda chcete chytré displeje použít na powerpointové prezentace, k zobrazování sportovních výsledků, k přehrávání videí, na reklamu, či k informování o otevírací době obchodu nebo slevách.

6. Obsah je král

Je váš obsah zábavný, informační a edukační? Zamyslete se nad tím, jak byste ho mohli vylepšit, aby si vaši zákazníci lépe zapamatovali to důležité, co jim chcete sdělit. Většina lidí si dokáže vybavit až tři informace, které si někde přečetli, vaše sdělení by tedy mělo být krátké a stručné a zároveň by mělo být zobrazeno dostatečně dlouho. Jedině tak máte šanci, že si ho zákazníci nejen přečtou, ale i zapamatují.

Kontaktujte nás

V případě zájmu nebo jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře nebo na uvedeném emailu.

*Pole označená hvězdičkou jsou povinná
Děkujeme, Vaše zpráva byla odeslána.
pin
Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.
The Park - V Parku 2323 / 14
148 00 Praha 4