Produkty
Kontaktujte nás
@
Přihlášení k odběru novinek
Sledujte nás

5 důvodů, proč propojit chytré displeje a sociální média

6. 11. 2017
5 důvodů, proč propojit chytré displeje a sociální média

Sociální média představují pro firmy atraktivní možnost, jak své zákazníky více zapojit. K propojování chytrých displejů a sociálních médií tak dochází čím dál častěji, restaurace, hotely, maloobchodníci i pořadatelé konferencí zobrazují na chytrých displejích kromě reklamního obsahu i tweety, fotky z Instagramu či Facebooku a další příspěvky. Přinášíme vám 5 důvodů, proč budou sociální média přínosem nejen pro váš obsah na chytrých displejích, ale i pro vaše podnikání či eventy.

1. Větší engagement zákazníků

Chytré displeje bez možnosti interakce se mohou po čase stát jen další reklamou. Pokud ale začnete využívat live feedy ze sociálních médií a dáte zákazníkům možnost vyjádřit se k vašemu eventu či výrobku (a následně jejich názory zobrazíte na vašich displejích), dokážete získat zpátky jejich pozornost. Říká se, že kdo není na Facebooku, jako by nebyl, a uživatelé sociálních sítí se rádi vyjadřují k nejrůznějším tématům. Dejte jim možnost vidět své vlastní příspěvky na velkých obrazovkách chytrých displejů.

2. Generování automatického obsahu

Pokud budou zákazníci plnit obsah vašich chytrých displejů svými příspěvky ze sociálních sítí, nebudete muset trávit čas neustálou aktualizací vašeho obsahu. Ostatní budou vytvářet nový a automatický obsah za vás, takže nemusíte neustále vymýšlet něco zajímavého. Samozřejmě je ale důležité kontrolovat, co o vás lidé píšou, abyste měli výsledný obraz své firmy (eventu, výrobku atd.) ve vlastní režii.

3. Word-of-mouth marketing pro vaši značku

Marketing zadarmo? Ideální stav. Jde v podstatě o výměnný obchod. Zákazníci chtějí, aby jejich příspěvky (komentáře, fotky atd.) byly vidět, a tak je budou rádi sdílet (na vašich velkých displejích totiž budou vypadat obzvlášť dobře a hlavně důležitě). Tím, že je publikují, ale zároveň udělají reklamu vaší značce, a tak se o ní dozví všichni, kdo sledují jejich profil. Docela chytré, že?

4. Rovnováha mezi reklamou a organickým obsahem

Zákazníci nestojí o další reklamu. Promícháním interaktivního obsahu ze sociálních médií s vaším vlastním obsahem nabídnete potenciálním zákazníkům významný důvod, proč věnovat pozornost vašim displejům, a zvýšíte tak šanci, že budou zároveň věnovat pozornost i vašemu reklamnímu obsahu.

5. Skvělá platforma pro zpětnou vazbu

Díky sociálním sítím získáte nový kanál pro zpětnou vazbu od vašich klientů. Jak už jsme zmínili, zákazníci uvidí, že vás zajímá jejich názor, a budou více ochotni se o něj podělit. Jde o win-win situaci. Když budete své zákazníky respektovat natolik, že zobrazíte jejich názory široké veřejnosti, oni vám na oplátku poskytnou užitečnou zpětnou vazbu a ocení možnost vyjádření svého názoru.

Kontaktujte nás

V případě zájmu nebo jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte prostřednictvím kontaktního formuláře nebo na uvedeném emailu.

*Pole označená hvězdičkou jsou povinná
Děkujeme, Vaše zpráva byla odeslána.
pin
Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.
The Park - V Parku 2323 / 14
148 00 Praha 4